מהן זכויות חייב בחדלות פירעון – גזור ושמור

מהן זכויות חייב בחדלות פירעון – גזור ושמור

קיבלתם צו לפתיחת הליכים. זו הנקודה שבה הליך חדלות הפירעון שלכם נפתח באופן רשמי.

אלו ההטבות המשמעותיות שלהן תהיו זכאים בהליך חדלות הפירעון, לצד הסדרת החובות. הן ישפרו את איכות החיים שלכם ולכן חשוב שתכירו אותן:

  1. כל ההליכים שננקטו נגדכם – יוקפאו. לא ניתן יהיה לפתוח או להמשיך בכל הליך משפטי נגדכם, אלא אם בית המשפט אישר זאת.
  2. לא ניתן יהיה לפתוח נגדכם הליכי גבייה של חובות עבר, או להמשיך בהליכי גביה שטרם הושלמו.
  3. אם הוטלו עיקולים כחלק מהליכי הגביה – הם יבוטלו. זה כולל עיקולים על המשכורת שלכם שנמצאת אצל המעסיק, על גמלאות או קצבאות שאתם זכאים להן ועיקולים על חשבון העובר ושב שלכם שאליו מופקדת המשכורת החודשית.
  4. אתם תורשו לנהל חשבון בנק. התנאים לכך: החשבון יתנהל ביתרת זכות בלבד, עם הוראות קבע וכרטיס אשראי לחיוב מיידי (דביט קארד).
  5. כל החובות שלכם יאוחדו לתיק אחד, תיק חדלות הפירעון – ואתם תשלמו צו תשלומים חודשי עבור כולם במרוכז.
  • שימו לב, אם יש לכם חוב מזונות – תידרשו לשלם אותו בנוסף לתשלום החודשי, בהתאם לסכום המזונות שנקבע בפסק דין המזונות או בהתאם להחלטה אחרת של בית המשפט.

 

במילים אחרות, הליך חדלות הפירעון מספק לכם הגנה מפני הליכים משפטיים והליכי גבייה. הוא גם עוזר לכם להשתקם כלכלית באמצעות פתיחת חשבון בנק מוגן וניהולו – מה שנותן לכם אוויר לנשימה.

בנוסף, אתם מפסיקים לשלם את התשלומים וההחזרים השונים עבור הלוואות וחובות להם התחייבתם, וכעת אתם משלמים צו תשלומים אחד עבור כל החובות.

הזכויות האלו לא רק מבטיחות ניהול הליך תקין, אלא גם מספקות לכם הזדמנות להתחיל מחדש: זו היציאה שלכם לדרך כלכלית חדשה, ללא חובות וללא דאגות.

המידע באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי והוא בגדר מידע כללי בלבד.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן